Problem z telekomem i sprzedawcą energii

problem-z-telekomem

 

Ostatnio mam problem z moim operatorem telefonii komórkowej. Nie mogę wyłączyć poczty głosowej. Nie działał żaden kod, który wprowadzałam, dlatego szukałam pomocy w Internecie. Operator oczywiście posiada swoją stronę internetową i tam można znaleźć wiele przydatnych informacji (Plus kontakt). Polecam poprzez kontakt internetowy rozwiązywać problem. Ja przynajmniej swój rozwiązałam od ręki. Do dyspozycji jest także infolinia operatora, która jest czynna 24 godziny na dobę oraz 7 dni w tygodniu.

W ubiegłym tygodniu przyszedł rachunek za prąd. W porównaniu do poprzednich rachunków był on bardzo wysoki. Bardzo się zestresowałam z tego powodu. Bo zawsze płaciłam około 300 zł w skali dwóch miesięcy, a teraz do zapłaty mam 1200 zł. Nie mam pojęcia skąd taka kwota znalazła się na fakturze za energię elektryczną. Próbowałam tą sytuację wyjaśnić za pomocą eBOK Energa. Jest to elektroniczne biuro obsługi klienta. To pomocna aplikacja bowiem można nie tylko złożyć reklamacje rachunku za prąd, ale i także na bieżąco sprawdzać stan salda, pobierać e-faktury czy monitorować swoje zużycie energii. Tutaj dostępne są także wzory niekiedy potrzebnych dokumentów. Z tego co widziałam to coraz więcej sprzedawców energii uruchamia elektroniczne biura obsługi klienta. Do dyspozycji klientów jest m.in. eBOK RWE/innogy, eBOK Enea, eBOK PGE, eBOK Tauron.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>